رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 10 ازفعالیتهای این اداره در سطح منطقه و نیز در سطح نواحی خبر داد.

علی امرالهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: در راستای جلب رضايتمندی شهروندان، این اداره نسبت به جمع آوری بنرهای غير مجاز و تاريخ گذشته از خیابانهای بریانک و افتکاری و عرب اقدام به عمل آورد.

امرالهی ادامه داد: به منظور زیبایی و با هدف آراستگی منظر شهری عملیات شست و شوی نماهای سطح محدوده در منطقه و نواحی به پایان رسید.

وی در ادامه با اشاره به پاکسازی سایبان های اصناف در منطقه اظهار داشت: با گشت مستمرو روزانه ازسطح محدوده با هدف آراستگی منظر شهری و حذف آلودگی ها ی بصری نسبت به پاكسازی و شستشوی سايبان های اصناف موجود در سطح محدوده اقدام کرد.

رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 10 عنوان کرد: این اداره نسبت به پاكسازی و امحاء دیوارنویسی های موجود در پلهای هوایی و خیابان قزوین اقدام به عمل آورد. اين فعاليت با هدف حذف آلودگی های بصری و آراستگی منظر شهری انجام شد.

بازسازی نهرهای قدیمی در خیابان های سطح منطقه10

سید محمد ناظم رضوی معاون اداره فنی و عمران شهرداری منطقه 10 گفت: در راستای بهسازی نهرهای قدیمی و خدمت رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان، عملیات نهر سازی در خیابان پهلوانی حد فاصل خیابان رنجبر تا درمانگاه 22 بهمن را انجام شد.

وی اذعان داشت: با تلاش این اداره پیاده رو های سطح منطقه بهسازی شد. این فعالیت در ضلع شمال خیابان بریانک انجام شد.

ناظم رضوی بااشاره به عملیات روکش آسفالت در سطح منطقه تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان عملیات روکش آسفالت در خیابان شبیری حد فاصل سادات تا بوستان شقایق انجام پذیرفت.

معاون اداره فنی وعمران شهرداری منطقه 10 از عملیات سنگ نمای بوستان هزار شهید در سطح منطقه گفت: این اداره نسبت به انجام عملیات سنگ نمای دیوار میانی بوستان هزار شهید اقدام کرد که رضایت مندی شمار زیادی از شهروندان را به دنبال داشت.

ناظم رضوی ادامه داد: با تلاش اداره فنی و عمران شهرداری منطقه، در راستای خدمت رسانی به شهروندان و بالا بردن ضریب ایمنی عملیات روکش آسفالت در خیابان تهرانی انجام پذیرفت.

وی در ادامه با اشاره به پیام های 137 و خدمت رسانی به شهروندان گفت: در راستای پیگیری پیام 137 و خدمت رسانی به شهروندان و با هدف بهسازی معابر نسبت به انجام عملیات روکش مکانیزه آسفالت خیابان شبیری حد فاصل خیابان امیری تا خیابان شهید سبحانی اقدام کرد.

معاون اداره فنی و عمران شهرداری منطقه 10 تصریح کرد: به منظور بهسازی و بازسازی نهرهای قدیمی و ارائه خدمات مطلوب تر اقدام به شروع عملیات تخریب نهرهای قدیمی خیابان درویش جهت جدول بندی و نهرسازی کرد.

عملکرد واحد بازیافت و محیط زیست منطقه 10

محسن مظفری رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 با بیان این مطلب افزود: تكنيكهاي مختلفي در جهان براي تفكيك و جداسازي اجزاي تركيبي مواد زائد وجود دارد كه اگر چنانچه مردم بياموزند زباله ها و مواد زائد زندگي روزمره خود را از مبدا تفكيك کنند،در بهينه سازي و كاهش اثرات سوءزيست محيطي حاصل از دفن پسماندها موفق تر خواهيم بود با تلاش اداره بازیافت عملیات جمع آوري پسماند منازل مسكوني طبق بلوك بندي هاانجام شد.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری پسماند خشک اصناف عنوان کرد: عوامل جمع آوري اداره بازيافت شهرداري منطقه 10 در راستاي اجراي برنامه هاي زيست محيطي و با هدف توسعه فرهنگ تفكيك پسماندها از مبداء ، به صورت روزانه نسبت به جمع آوري پسماندهاي خشك اصناف سطح محدوده توسط خودروهاي ويژه جمع آوري در سطح محدوده كرده كه با جمع آوري اين پسماندها كيسه هاي آبي رنگ را به صورت رايگان در اختيار آنان قرارگرفت./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار