پوستر 48مين جشنواره منطقه اي سينماي جوان ، دنا رونمايي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه و بويراحمد – ياسوج پوستر 48مين جشنواره منطقه اي سينماي جوان كه با نام دنا از 19 تا 22 تيرماه سال جاري در ياسوج برگزا خواهد شد در ياسوج رونمايي شد.
كمالوندي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير جشنواره دنا در اين مراسم گفت: برگزاري جشنواره منطقه اي سينماي جوان  در استاني كه سينما ندارد فرصت گرانبهايي است.
دبير دنا همچنين اضافه كرد: با توجه به برگزاري جشنواره در اين استان مراحل ساخت و تجهيز سالن سي سخت و تالار چند منظوره با ظرفيت 190 نفر به همراه بهترين امكانات و تجهيزات پخش فيلم و صدا انجام شده كه همزمان با برگزاري اين جشنواره به بهره برداري مي رسد.
امين كمالوندي در پايان با بيان اينكه وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي در طي چهار ماه اخير سه سفر به اين استان داشته اند گفت: اين نشان از توجه ويژه دولت به بخش فرهنگ و هنر اين استان است و اميدوار است ايشان در مراسم اختتاميه جشنواره كه عصر روز پنجشنبه 22 تيرماه در ياسوج برگزار مي شود نيز حضور يابند.
48مين جشنواره منطقه اي سينماي جوان از 219 تا 23 تير ماه با حضور 12 استان البرز، تهران، قزوين، قم، بوشهر، سمنان، مازندران، فارس، كهكيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري ، اصفهان و همچنين يزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه و بويراحمد و انجمن سينماي جوانان ايران در ياسوج برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار