تیم بوکس جوانان استان کرمانشاه پس از سه سال متوالی قهرمانی در کشور، در مسابقات امسال با کسب یک نقره و دو برنز به مقام ششم دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نایب ریئس هیئت بوکس استان کرمانشاه در خصوص دلایل افت تیم، خاطرنشان کرد: با توجه به زحمات مسئولین شرکت جهان فولاد برای حضور در لیگ،اکنون تنها به لیگ فکر می کنیم و به همین دلیل از حضور سه ورزشکار اصلی خود که در لیگ حاضر هستند، در مسابقات جوانان خود داری کردیم.

رضا مهدی پور ادامه داد: مصیب تیموری، مهرداد عظیمی و محمد کبودی ورزشکارانی بودند که به علت اهمیت بالای مسابقات لیگ از حضور آنها در مسابقات جوانان جلوگیری کردیم.

وی از وضعیت داوری این مسابقات انتقاد کرد وعنوان کرد: متاسفانه وقتی یک استان در میادین مختلف رشد می کند مورد حسادت و خصومت برخی مسئولین در فدراسیون قرار می گیرد، به گونه ای که کاملا واضح و مشخص حق آنها اجحاف می شود. چرا فرید احمدی و عرفان معدنی که یک بازی یک طرفه را انجام داده اند بازنده اعلام می شوند و چرا اجازه مبارزه به پیمان زارع داده نمی شود.

نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه با اشاره به بی انگیزگی مسئولان  هیئت استان برای حضور درمسابقات کشوری، گفت: سه سال پیاپی قهرمان می شویم وهیچ مسئولی از فدراسیون قدردانی و یا تشکری از ورزشکاران و مسئولین هیئت نمی کند و سرمربی تیم جوانان کشور در کمال نا باوری از استان تهران انتخاب می شود. اردوی تدارکاتی برگزار می شود و ما کاملا اتفاقی هنگامی که برای پیگیری مسائل مربوط به لیگ به فدراسیون می رویم از برگزاری آن با خبر می شویم.

وی افزود: تمام انگیزه خود را در حال حاضر صرف تیم جهان فولاد و لیگ بوکس کرده ایم، چرا که باید پاسخگوی زحمات مسئولین این شرکت که برای بوکس استان ارزش قائل شده اند باشیم.

باتوجه به اینکه مسابقات نوجوانان کشور شهریورماه برگزار می شودبه منظورنشان دادن توانایی های بالای خود به مسئولین در مسابقات قهرمانی نوجوانان مجددا مقام نخست راکسب خواهیم کرد، اما ای کاش مسئولین فدراسیون و یا ورزش استان توجه ای به هیئت بوکس داشته باشند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، بوکس ، ششم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.