فرماندار فیروزكوه گفت: مقام معظم رهبری نعمت بزرگ اسلام و انقلاب اسلامی است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به حادثه ششم تیر ماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 60، اظهار داشت: یكی از تحلیل های دشمنان در سال های نخستین پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی این بود كه با ترور شخصیت های انقلاب اسلامی می توانند حركت انقلاب را متوقف یا كند نمایند.

وی گفت: معاندان نظام غافل از آن بودند كه خواست و اراده خداوند بر این قرار گرفته تا انقلاب اسلامی راه روشن خود را ادامه دهد و جامعه خالی از این گونه افراد نباشد.

فرماندار فیروزكوه افزود: اراده الهی بر این بود كه نقشه ترور آیت الله خامنه ای محقق نشود و انقلاب و مردم میهن عزیز اسلامی و جهان اسلام از وجود معظم له بهره مند گردند.

وی تصریح كرد: بدیهی است صبر و مقاومت در مقابل ناملایمات و حوادث اینچنینی، نعمات فراوانی را به دنبال داشته است.

افشار نادری خاطرنشان كرد: گر چه ملت شریف ایران اسلامی با ناملایمات فراوانی از جمله ترور شخصیت های چون آیت الله بهشتی، مفتح، مطهری و همچنین ترور ناكام حضرت آیت الله خامنه ای مواجه بودند، اما صبر و مقاومت مردم در آن شرایط، نعمات سال های بعد را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: هدایت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، زمینه پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف را فراهم نموده و انقلاب اسلامی را از حوادث بی شمار مصون نگه داشته است.

فرماندار فیروزكوه گفت: صبر، استقامت و ایستادگی در مقابل ناملایمات نه تنها تحمل این گونه حوادث را آسان می نماید، بلكه درب های ظهور و بروز نعمات الهی گشوده می شود./س

برچسب ها: رهبری ، اسلام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.