فرمانده نیروی انتظامی گفت : وظیفه نیروی انتظامی پاسداری از مرز ارزش های اسلامی و دینی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در مراسم صبحگاه مشترك نیروهای مسلح استان اردبیل افزود: مرزداری ظاهرا حراست از خاك است ولی اهمیت نگهبانی و مرزبانی خاك ایران اسلامی به لحاط وجود ارزش های دینی و معنوی بیشتر است.

وی با تاكید بر دفاع از ارزش های اسلامی و دینی در جامعه گفت: حراست از ارزش ها و ارتقای امنیت در جامعه نیازمند این است كه فرد نگهبان باطن و ضمیر خود را به روح عدالت و ارزش های اسلامی مزین كند.

سردار احمدی مقدم افزود : نیروی انتظامی باید برای جلوگیری از ظلم ظالمان و تهاجم فرهنگی بی رحمانه دشمنان تلاش و با تقویت روح اسلامی از ارزش های دینی و اجتماعی كشور محافظت كند.

وی با اشاره به فعالیت مرزبانان نیروی انتظامی گفت: كسانی كه در مرزها خدمت می كنند مجاهدتشان بالاتر بوده و اگر بخواهیم قاچاف مواد مخدر را كاهش دهیم باید مرزبانی قوی داشته باشیم.

سردار احمدی مقدم همچنین از محكم شدن پایه های مرزبانی در سطح كشور خبر داد و افزود:هم اكنون تجهیزات ما در حوزه مرزداری با حمایت دولت و مجلس رو به رشد بوده و به واسطه این رشد در بسیاری از مرزهایی كه قبلا حضور نداشتیم حاضر هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تامین امنیت در جامعه را موضوعی فراسازمانی دانست و گفت: امنیت فرایندی است كه همه سازمان ها در تامین آن نقش دارند./س

برچسب ها: اردبیل ، پاسداری ، از ، مرزها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.