اقدامات لاک‌پشتی در زمینه مواد مخدر به جایی نمی‏رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف استعمار در حوزه مواد مخدر شیعه‏کشی است گفت: با کار و اقدامات لاک پشتی در زمینه مواد مخدر نمی‏توان به جایی رسید و باید در این زمینه اقدام جهادی صورت گیرد.

احمدی با اشاره به برگزاری همایش مبلغان در استان زنجان افزود: برگزاری همایش مبلغان در حوزه مواد مخدر در شهرستان‏های استان هم ضرورت دارد و در مرحله بعدی مبلغان و روحانیون را وارد بحث‏های عملیاتی و پیشگیری می‏کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان زنجان تنها سردار عرصه مبارزه با مواد مخدر محسوب می‏شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با افزایش کشفیات مواد مخدرمواجه هستیم و نیروی انتظامی در این راه اقدامات زیادی را انجام داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید اکیپ بازدید از کمپ‏های ترک اعتیاد در استان زنجان تشکیل شود،گفت: به منظور تجهیز نیازهای کمپ‏ها باید اکیپی تشکیل شده و حداقل نیازهای کمپ‏ها را تامین کند.

احمدی با تاکید بر اینکه اگر دستگاه‏های اجرایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعال نشوند به اهداف خود نمی‏رسیم، افزود: راه‏اندازی سامانه ثبت اطلاعات معتادان استان زنجان هم از دیگر اقدامات مورد نیاز در استان است تا با شفاف سازی آمار و اطلاعات برای معتادان کاریابی کنیم.

وی به جذب خیرین در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان تاکید کرد و گفت: اگر خیران در این زمینه خوب توجیه شوند دستگاه‏های اجرایی هم حمایت‏های خوبی از آنها می‏کند./س

برچسب ها: موادمخدر ، تلاش ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.