فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : تا پایان سال آینده مرزهای خاکی شرق کشور به طور کامل تحت کنترل نیروی انتظامی قرار میگیرد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس سردار احمدی مقدم افزود : اکنون بخش زیادی از سازه های مهندسی و نصب تجهیزات الکترونیکی در مرز افغانستان انجام شده و بخش دیگر نیز در دست اقدام است .

وی تصریح کرد: در مرز پاکستان هم بخش زیادی از کار ساماندهی مرز خشکی انجام شده و با ساخت راه و راه اندازی تاسیسات در بخشی از مرز کشور در محدوده زاهدان ، یگانهای انتظامی تا پایان امسال در این منطقه مستقر می شوند .

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: 200 کیلومتر از جاده مرزی در منطقه سراوان به علت سختی راه و محدودیت اعتبار باقی مانده است که با اتمام آن تا پایان سال آینده و استقرار پاسگاههای مرزی ، کنترل مرزبانی به طور کامل در مرز خشکی شرق کشور انجام می شود .

سردار احمدی مقدم افزود: با کنترل مرزهای خشکی مسیر قاچاق مواد مخدر به دریا و جنوب کشور تغییر داده شده که توان رزمی در بخش ساحلی و دریایی امسال دو برابر می شود .

وی تصریح کرد: با تقویت یگانهای ساحلی و دریابانی تمام نقاط ساحلی ، بندرگاهها و خورها زیر پوشش نیروی انتظامی قرار می گیرند .

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرد اتباع غیرمجاز و مجاز خود معرف از کشور گفت : برای پر کردن برخی از مشاغل داخل کشور که کارگر داخلی مایل به انجام آن نیست با اعلام و برآورد استانداران هر استان مجوز اشتغال برای اتباع صادر می شود .

سردار احمدی مقدم پیش بینی کرد بیش از دو میلیون تبعه افغانستان در کشور اقامت داشته باشند./س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.