فرهاد مجیدی مهاجم الغرافه قطر قصد تمدید قرار داد با این تیم عربی را ندارد و از طرفی با پیشنهاد قابل توجه کرمانی ها روبرو شده است گفته می شود که وی قصد دارد در اردوی ترکیه به اردوی این تیم ملحق شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجیدی با شرایطی خاص برای انتخاب تیم آینده اش روبرو شده است وی با پاسخ منفی امیر قلعه نوعی مواجه شد تا بازگشت به استقلال را به فراموشی بسپارد اما از طرف دیگر این بازیکن پیشنهادات قابل توجهی دریافت کرده است که شرایط را از استقلال و حضور در این تیم نیز برای وی بهتر پیش می برد اما مجیدی هنوز پاسخی به مسی ها ارایه نکرده است.
در این مورد شینده می شود که وی قرار است در ترکیه به اردوی مس محلق شده و مذاکرات را با این تیم انجام دهد زیرا حضور وی در کرمان با سر و صدای و حواشی بسیاری همراه است واین مهاجم تمایلی به ایجاد حاشیه و سر و صدا در مورد حضورش در این تیم ندارد به همین دلیل قصد دارد که اوضاع را تغییر داده و در ترکیه با مسئولان این تیم مذاکرات نهایی را انجام دهد.

پیشنهاد مالی مس کرمان بسیار ایده آل است مسئولان این تیم به منظور جلب توجه فرهاد مجیدی قصد دارد مبلغی در حدود 2 میلیارد به وی پرداخت کند البته این بازیکن از چند تیم عربی چنین پیشنهاداتی را دریافت کرده است و به همین دلیل قصد دارد وضعیت را بررسی کند.

پیش از این وی اعلام کرد برای استقلال در ایران بازی می کند و اگر شرایط مهیا نشد در ایران به فوتبالش ادامه نمی دهد و به امارات می رود زیرا لیگ قطر نیز برای وی جذابیت لازم را ندارد و ترجیح میدهد در صورت عدم حضور در استقلال به امارات برود تا در کنار فرزندانش باشد./مح
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار