یحیی گل محمدی به کمیته انضباطی دعوت می شود

مسول برگزاری رقابت های لیگ ازادگان در پاسخ به ادعای یکی از مربیان مبنی بر پاک شدن اخطارها در لیگ دسته اول به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود زاده در این باره گفت: یحیی گل محمدی از بازیکنان خوب ملی پوش ومربیان فعال کشورمان است اما وی ادعا کرده اخطارها در رقابتهای لیگ یک پاک شده است. باید به وی دو نکته را متذکر شوم اول اینکه من در حیطه مسئولیت خودم صحبت می کنم چرا که یک سال مسئول رقابتهای سازمان لیگآزادگان شده ام، در فصل گذشته یعنی فصل 90-91 وی که در لیگ یک فعالیت نداشته و در لیگ برتر در باشگاه راه آهن مشغول به کار بوده است و اگردرباره فصل گذشته صحبت می کند که سال پیش اصلا در لیگ یک حضور نداشته پساز کجا چنین ماجرایی را بازگو می کند؟ گل محمدی در صحبتش از زمان حال استفاده کرده و باید بیاید و به کمیته انضباطی پاسخگو باشد.
از لحاظ حقوقی من نامه ای به دبیرکل محترم نوشته ام و وی به کمیته انضباطی دعوت خواهد شد. در واقع به نظر من ایشان باید برای اصلاح فوتبال بایدپاسخگو باشد. ما چرا باید در فضای اتهام زنی پیش برویم؟
وی نکته دوم را اینگونه تشریح کرد: گل محمدی باید مستند صحبت کند، کدام بازی؟کدام بازیکن؟ کدام اخطار؟ نمی شود که همینطور ادعا کرد. اگر منظور وی امسال است یا سالهای گذشته باید مستند اشاره کند. اگر در سالهای گذشته اتفاق افتاده مسئولان همان دور سازمان لیگ آزادگان می توانندپیگیری کنند چرا که به آنها هم اتهام وارد شده است. ضمن اینکه من یک سوالاز آقای گل محمدی دارم آن هم این است که آیا خود وی در ماجرای پاک شدن اخطارها ذینفع بوده؟ آن زمان چرا سکوت کرده و حالا چرا دارد چنین ادعایی می کند؟
وی درپایان گفت: امیدوارم در فوتبال ایران همه در فضایی پیش برویم که مستند و بر اساس سند و مدرک حرف بزنیم و ادعا کنیم تا فضای فوتبال آلودهبه گمانه زنی های نادرست نشود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار