کمیته بین المللی صلیب سرخ روابط خود را با جمعیت هلال احمر ایران گسترش می دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آقای ایودکور، مدیر کل کمیته بین المللی صلیب سرخ ، (دبیر کل هلال احمر و رستمی در جمع خبرنگاران گفت: سفر دو روزه خود را از تهران به پایان رساند، در این سفر، تفاهمی که امروز 7 تیر ماه بین صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ایران به امضا رسید.
وی ادامه داد: هدف اصلی از امضای این تفاهم نامه تقویت همکاری استراتژیک بین کمیته بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ایران و هم چنین تحکیم نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از طریق انجام فعالیتهای مشترکی است که به شرکا و در نهایت به آنها که از این کمکها برخوردار می شوند، سود می رساند.
دکور گفت: این تفاهم نامه ، تاکیدی دوباره است بر تعهد این دو شریک نهضت نسبت به پیشبرد همکاریها به ویژه در ارتباط با فعالیتهای مشترکی که هر دو در آنها فعال هستیم، خواه در ایران و خواه در سایر نقاط جهان.
مدیر کل کمیته بین المللی صلیب سرخ در طول سفر به ایران از مرکز عمومی توانبخشی جمعیت هلال احمر، سازمان امداد و نجات این جمعیت صنایع نساجی هلال احمر ایران (متعلق به جمعیت )، کارخانه سها(تولید کننده وسایل پزشکی یک بار مصرف، وابسته به هلال احمر) و موزه جمعیت هلال احمر ایران بازدید کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار