به منظور اطلاع رساني و آگاهي به مردم با صدا و سيما همكاري هاي خوبي صورت گرفته كه به زودي اجرايي مي شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد شریعتی با اعلام این خبر در نشست مشترك اعضای شورای عالی سازمان نظام پزشكي و مديران برنامه پزشك خانواده که با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و جمعي از مسئولان سازمان نظام پزشكي در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: برنامه پزشك خانواده يك برنامه زنده است و به طور مرتب در حال بازنگري است.
وي افزود: اين برنامه يك وظيفه ملي است و براي رسيدن به اهداف خود در اين طرح بايد شفاف عمل كنيم كه اين امر با اتحاد و تعامل خوب بين سازمان هاي بيمه، سازمان نظام پزشكي و وزارت بهداشت تحقق مي يابد.
بنابراین گزارش، در اين جلسه نمايندگان پزشكان عمومي،‌ علوم آزمايشگاهي، ‌داروسازي و مامايي سازمان نظام پزشكي به تبيين ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص اجراي برنامه پزشك خانواده و نظام ارجاع پرداختند.
بنابراين گزارش، در اين نشست مقرر شد طي جلسه مفصل تر ديگري، ديدگاهها و نقطه نظرات سازمان نظام پزشكي با مديران برنامه پزشك خانواده مورد بحث و بررسي و نتجه گيري قرار گيرد.  
شایان ذکر است، در چندماه اخیر اختلافاتی بین سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت در خصوص اجرای برنامه پزشک خانواده وجود داشته است./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.