شيرين عبادي که در اخبار چندي پيش باشگاه خبرنگاران از روابط غير انساني او با همسرش پرده برداشته شده بود و خود به گواه شواهد و مدارک يک ناقض بزرگ حقوق بشر است در جديدترين مصاحبه خود با سايت وابسته به جريان فتنه گفت: دغدغه رفتار با زندانيان در زندان را دارم و براي آنها بسيار نگران هستم.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، عبادي که در سال 2003 جايزه به اصطلاح صلح نوبل را دريافت کرد (جايزه اي که شيمون پرز و باراک اوباما هم به دليل کشتارها و جنگ افروزي هايشان موفق به دريافت آن شده اند) در مصاحبه با سايت وابسته به جريان فتنه از نگراني براي زندانيان صحبت کرده است.

چندي پيش باشگاه خبرنگاران اخباري درخصوص بدرفتاري عبادي منتشر کرد که افراد و اظهارنظرهاي مستند موجود در آن حکايت از يک نقض حقوق بشري تمام عيار از سوي خانم عبادي بود.

عبادي که ادعاي حقوق بشري اش تمام دنيا را برداشته در مطالبه اي که از چند سفارت خانه اروپايي داشته،خواسته تا به همسرش آقاي جواد توسليان رواديد ورود به به کشورهايشان را ندهند البته در خبر باشگاه خبرنگاران موارد متعددي از نقض حقوق بشري "خانم حقوق بشر" ذکر شده بود که در اين مکان نمي گنجد.

درحالي شيرين عبادي دم از نگراني براي زندانيان مي زند که گويا  زنداني بودن 26 ايراني از سال 2006 در زندان هاي عربستان را فراموش کرده است. البته تعجب هم نبايد کرد؛ چرا که شيرين عبادي و هم پياله هايش يکي از بزرگترين گداهاي دستگاه درباري آل سعود هستند که هيچ گاه نبايد موضعي بر خلاف جهت سياست هاي سعودي داشته باشند.

خانم عبادي سوالي که در اين جا مطرح مي شود اين است که آيا آن 26 ايراني که تاکنون 18 نفر آنها گردن زده شده اند، ايراني نبودند؟
يا زندان آل سعود، زندان نبود؟

شما که داعيه حقوق بشري داريد آيا تا به حال فکر کرده ايد اين 26 ايراني در کدام دادگاه مجرم شناخته شدند و حکمشان اجرا شد.

خانم عبادي انتظاري از شما و دارو دسته تان نمي رود. شما همان هايي هستيد که سال پيش در نشست ضد ايراني الجفاوريه شرکت کرديد، با خاندان آل سعود پيوند همکاري ببنديد و اصلا دور از انتظار هم نبود که از آل سعود پول بگيريد.

ضمنا خانم عبادي الگو هر کس ديگر هم باشد هيچ کس نمک نمي خورد که نمکدان بشکند، شما که از حاميان بزرگ رفتار و تفکر ضد انساني آل سعود هستيد نبايد هم عليه جنايات آنها موضوع حقوق بشري بگيريد.

البته قصد نداريم با بحث بحرين و جنايت آل سعود و آل خليفه بحث را در اين چند خط باز کنيم، ولي بدانيد که بايد نگران زاندانيان ايراني دربند آل سعود هم بود بايد نگران زندانيان سياسي در بحرين و عربستان هم بود. شما که مثلا داعيه حقوق بشر داريد.

سفره چرب و نرم عربستان براي شيرين عبادي و رفقايش خيلي دل چسب تر از حس ملي و ميهني است.وقتي پيشينه مدعي نقض حقوق انساني در ايران را بررسي مي کنيم به اين نتيجه مي رسيم که وي شاگرد ناقضين حقوق بشر و حقوق انساني در دنياست.البته کمک 18 ميليارد دلاري سال گذشته عربستان به آنها حالا حالاها نمک گيرشان کرده که شيرين عبادي هم حق نمک رو بدجور مي داند و شايد هم نمک گيرشان شده و نمکدان را برده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نیک نژاد
۱۳:۱۱ ۰۷ تير ۱۳۹۱
بنظر بنده اینجور افراد آنقدر حقیر هستند که بخواهید راجع به آنان مطلب بنویسید