جلسه شورای عالی برنامه ریزی و نظارت راهبردی ناحیه چهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جلسه شورای عالی برنامه ریزی و نظارت راهبردی منطقه 6 با هدف الگوی نظارت ستادی، عصر دیروز ، 5 تیر ماه با حضور شهردار منطقه، معاونین مدیران ارشد و شورایاران سالن جلسات شهرداری ناحیه 4 برگزار شد.
در این نشست گزارشات لازم از چگونگی عملکرد طرح ها و پروژه های معاونین و مدیران اجرایی بررسی شده و شورایارن ضمن ارائه نقطه نظرات خود به ارائه مشکلات و نواقص نواحی پرداختند.
فخر الدین سلیمانی ، شهردار منطقه 6 با تاکید بر اهمیت دیدگاه شهروندان به موضوعات و معضلات، افزود: بازرسین زمان و وقت بیشتری به بازدید از نواحی اختصاص دهند و به طور مکرر و مستمر از نواحی بازدید داشته تا با برنامه ریزی و پیگیری مکرر و هدفمند به مشکلات و معضلات نواحی رسیدگی شود تا تقاضا و درخواست شهروندان متفاوت از عملکرد شهرداری نباشد.
گفتنی است در ادامه روند پیشرفت پروژه زیر گذر گمنام- کردستان و تقاطع کارگر –گمنام مورد بررسی قرار داده شد.
از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست می توان به ارائه گزارشی از چگونگی عملکرد ناحیه 4 توسط اداره بازرسی بازدید از خانواده های شهدا، دیدار از مزار شهدا و مشارکت در سامانه نشاط اداره داشت.
در پایان فخر الدین سلیمانی به ارائه آمار اماکن فرهنگی ورزشی منطقه 6 پرداخت و از احداث 5 مسجد، 4 زمین ورزشی، یک کتابخانه، 12 دانشکده و دانشگاه، 4 خوابگاه و 14 مهد کودک در ناحیه 4 خبر داد و سرای فضای سبز به متراژ 5/5 متر مربع برای هر نفر در این ناحیه را اعلام کرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار