پلیس ایالت کنتاکی آمریکا از تیراندازی یک فرد مسلح به سوی خودرویی سواری و زخمی شدن 6 نفر از جمله سه مامور در جریان این تیراندازی خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ؛ پلیس ایالت کنتاکی آمریکا اعلام کرد که 6 نفر در جریان تیراندازی یک فرد مسلح به سوی یک خودرو و تیراندازی ادامه دار وی تا زمان رسیدن ماموران اجرای قانون به محل حادثه زخمی شدند.

بر اساس اعلام پلیس آمریکا ، 2 تن از معاونان به همراه یک نظامی آمریکایی روز گذشته در جریان این حادثه هدف تیراندازی فرد مسلح قرار گرفتند اما جراحات آنها به اندازه ای نبوده است که زندگی اشان را تهدید کند . 2 نفر دیگر نیز که در داخل خودرو بودند نیز به طور سطحی زخمی شده اند.

بر اساس این خبر ، یک مظنون به انجام این تیراندازی نیز زخمی شده است اما وضعیت او اعلام نشده است.

پلیس ایالت کنتاکی آمریکا در ادامه اعلام کرده است که یک موتورسوار که مشغول حرکت در منطقه کوهستانی بخش شرقی این ایالت بوده است، ساعت حدود 8 بعدازظهر روز گذشته در تماس با پلیس اعلام می کند که فردی در حال تیراندازی به سوی یک خودرو است.

بر اساس این خبر ، دو نظامی به همراه دو معاون به محل حادثه می رسند و فرد مسلح آنها را نیز هدف می گیرد؛ یکی از نظامیان از صورت هدف شلیک گلوله قرار گرفته است اما انتظار بهبودی او وجود دارد.

کارآگاهان همچنان در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند و پلیس آمریکا نیز اطلاعات بیشتری درباره این تیراندازی ارائه نکرده است.
برچسب ها: تفنگ ، آمریکا ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار