معاون سیاسی، امنیتی استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: خون شهدا بیمه كننده نظام و انقلاب است و به همین دلیل می بایست قشرهای مختلف ملت ایران با تمام وجود از آن صیانت كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'مرتضی رهنما' در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر كهگیلویه و بویراحمد افزود: تبیین روزافزون فرهنگ ناب ایثار و شهادت برای آحاد مختلف مردم و بویژه نسل جوان كه آن دوران طلایی را درك نكرده اند امری ضروری است.
وی بیان كرد: شناخت ریشه های انقلاب در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی موجب تداوم حیات پربركت نظام و انقلاب خواهد شد.
رهنما با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: این قوه از زمان تاسیس تاكنون سربلند بوده و خدمات ارزنده ای را ارائه كرده است.
وی عنوان كرد: از نهادهای فرهنگی كهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود برای برگزاری هر چه مطلوبتر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر همكاری لازم را انجام دهند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نكنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مطلوب مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در نقاط مختلف این استان انجام شده است.
'علی عالی پور' افزود: مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای برگزاری این مراسم مهم در كهگیلویه و بویراحمد شامل غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم دعای ندبه، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر این استان با آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' امام جمعه یاسوج، برگزاری شب شعر و برگزاری میزگردهای تلویزیونی و رادیویی است./س
برچسب ها: شهدا ، نظام ، تبلیغات ، هفت ، تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.