با هدف زیباسازی منظر شهری طرح جهادی کاشت درخت در خیابان و معابر اصلی تهران با همت معاونت فضای شهرداری تهران اجرایی می شود.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبداللهی معاون خدمات شهری و فضای شهر شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب با تأکید بر اینکه اقدامات عمرانی با ایجاد فضای سبز و زیباسازی نمود پیدا می کند اظهار داشت: در سال جاری تا جایی که امکانپذیر باشد در حاشیه خیابان ها و معابر اصلی نسبت به کاشت درخت و درختچه اقدام خواهیم کرد تا شاهد تحول اساسی در بحث فضای سبز تهران باشیم.

عبدالهی یادآور شد: در این ارتباط معاونان حوزه امور شهری مناطق و شهرداران نواحی طی صورت جلسه ای نگهداری درختان کاشته شده در مقابل منازل شهروندان را به آنان واگذار می کنند و نظافت و پاکیزگی این رفیوژها و فضای سبز نیز در دستور کار منطقه قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران خاطر نشان ساخت: سعی داریم طرح درختکاری و ایجاد فضای سبز در محدوده های از شهر که شهروندان توقف دارند مثل تقاطع ها، پشت چراغ های قرمز بیشتر باشد تا بتوانند از طراوت و زیبایی ایجاد شده بهره مند شوند.

وی گفت:‌ طراحی جهت اجرای فضای سبز و زیباسازی حاشیه بزرگراه های امام علی(ع) و نجفی رستگار (دولت آباد) و همچنین ورودی پایتخت از شرق و ایجاد فضای سبز و نورپردازی بزرگراه امام علی(ع) نیز که در محدوده منطقه 15 قرار گرفته اند در دستور کار حوزه است که با اولویت اجرا خواهد شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار