محمد مرسي که به نظر مي رسد نامش به عنوان رئيس جمهوري منتخب مردم مصر تا ساعاتي ديگر اعلام مي شود همچنان سرگرم رايزني با گروه هاي مختلف کشور براي شناسايي چهره هايي جهت تصدي سمت هايي چون معاونان رئيس جمهوري و اعضاي کابينه دولت آينده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هم زمان با تداوم رايزني ها با گروه هاي مختلف، براي گروه هايي که تاکنون در رايزني ها حاضر نشده اند نيز پيام هاي فرستاده شد تا در اين نشست ها حاضر شوند.

در همين زمينه روزنامه المصريون مصر نوشت:‌ تاکنون نام محمد البرادعي به عنوان نخست وزير آينده  و نام هايي چون عبدالرحمان يوسف، عبدالجليل مصطفي، حسن نافعه و عبدالله اشعل به عنوان برخي از وزاري کابينه  مطرح شده است.

نام هاي مختلفي نيز براي حضور در کنار رئيس جمهوري مطرح شده است اما گفته مي شود در دولت آينده وزارت خانه هاي دفاع، امور خارجه، کشور، دارايي و دادگستري در دست ارتش خواهد بود.

علي عبدالفتاح از رهبران اخوان المسلمين مي گويد گفتگوها به ويژه با گروه هايي که در ائتلاف نيروهاي ملي ( ائتلاف هوادار مرسي) حاضر نبوده اند ادامه دارد و هدف اين است که با تصميمي هماهنگ در برابر اقدامات حساب نشده ارتش مقاومت شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار