گاهي انسانها در زندگي خود گرفتار مشکلاتي مي شود که برطرف کردن آن از توانشان خارج است در اين زمان تنها راه نجات دعاست ؛ دعا ، صحبت کردن باخالقي است که به شما هستي بخشيده است...

باشگاه خبرنگاران ؛ دعا، يعني برقراري ارتباط بايگانه خالق هستي. دعا کردن فوايدي داد که باعث ايجاد سلامت جسماني درانسانها مي شود.
 به دست آوردن معرفت براي شناخت خود و خدا لازم است اينکه انسان بداند فقير محض است و در همه چيز محتاج خداست و خداوند بي نياز از ديگران وبرآورنده نياز ديگران است و هر چه او اراده کند بي درنگ محقق مي شود با اين معرفت و شناخت انسان با تمام وجود و با اخلاص دعا خواهد کرد که باعث اجابت آن مي شود.
گاهي انسانها در زندگي خود گرفتار مشکلاتي مي شود که برطرف کردن آن از توانشان خارج است فشار اين مشکلات انسان را از پا در مي آورده و نمي تواند آن را تحمل کند بهترين راه حل براي از بين بردن اضطراب وبه دست آوردن آرامش دعا و راز و نياز با خداوند است خدايي که بر هر کاري تواناست اين ارتباط انسان با پروردگار، انسان را دلگرم کرده که به راحتي فشارها و سختي ها را برطرف مي کند.
بنابراين هنگامي انسانها دست به دعا بلند مي کند نه تنها خداوند باروي باز به آنها پاسخ مي دهد بلکه با اين کار درهاي زندگي خود را به سمت آنها باز نموده و دعايشان به منزله دعوتي است که باعث مي شود بارتعالي بر زندگي انها قدم بگذارند.
گزارش از ريحانه جمشيدي./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار