اختلافات و درگيري ها در بخش اكران با دخالت هاي نهادهايي مانند شهرداري و حوزه هنري در زمينه نمايش فيلم ها، فضاي سينما را ناامن كرده است.

علي شاهيده كارگردان سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: شوراي صنفي نمايش در كنار حوزه هنري با اعمال نظرات شخصي فضايي آشفته در حوزه اكران فيلم ها در سينماهاي كشور ايجاد كرده اند.
وي افزود: شهرداري و حوزه هنري با برخورداري از سالن هاي سينمايي براي نمايش فيلم ها و عرضه آن ها به مخاطب سلايق شخصي خود را اعمال مي‌كنند و هر فيلمي كه متناسب با خواسته آن ها است روي پرده سينماها به معرض نمايش در مي‌آيد.
اين كارگردان سينما و تلويزيون تصريح كرد: اختلافات ميان سينماداران و دست اندركاران حوزه هنري در سينماي كشور ناامني ايجاد كرده است و در اين ميان سينماگران ترس از هدر رفتن سرمايه هاي خود دارند.
شاهيده اضافه كرد: جريان اكران سليقه اي فيلم ها بخش عظيمي از توليدات فرهنگي را به مرحله سوخت رسانده است.
اين كارگردان سينما و تلويزيون ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وظيفه دارد به سرعت وارد عمل شده و ناامني موجود را به شرايط مساعد براي فيلمسازي تبديل كند.
شاهيده ابراز داشت: شهرداري و يا حوزه هنري در بخش اكران از يك فيلم دفاع مي‌كنند و فيلم هاي ديگر را كه مناسب با سليقه هاي آن ها نيست كنار مي‌گذارند.
اين كارگردان سينما و تلويزيون اظهار داشت: سازمان سينمايي با وجود حواشي زيادي كه اطراف خود مي‌بيند مي‌تواند فضاي اكران را با طرح تدابيري درست و كارشناسي از اختلافات پاك كند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار