رئيس انجمن تکواندو ناشنوايان ادغام فدارسيون ناشنوايان با پيوند اعضا بيماران خاص را سياست اشتباهي دانست، اظهار داشت: در اخباري که مطلع شدم گويا فدراسيون جهاني نيز با اين مسئله موافق نيست.

اوجاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: موفقيت فدراسيون ناشنوايان در مسابقات کره جنوبي را بايد مديون تلاش هاي بي وقفه پيگيري هاي همه جانبه ي نظم ده رئيس سابق فدراسيون دانست وي تمام تلاش خود را براي موفقيت ورزشکاران ناشنوا در ميادين بين المللي بکار گرفت و با مديريت قوي خود پايه گذار 14 رشته ورزشي در فدراسيون ناشنوايان بود.

وي ادامه داد: نظم ده رئيس سابق فدراسيون بذر موفقيت ورزش ناشنوايان را کاشت و با برنامه ريزي هاي مدون خود براي بارور کردن گام بلند و بزرگي را برداشت ، البته با ادغام فدراسيون ناشنوايان يا پيوند اعضا بيماران خاص گرچه وي ديگر تمايل به همکاري نداشت اما فاطمي نسب که جايگزين نظم ده در سمت سرپرست فدراسيون جديد شد طبق برنامه هاي از پيش طراحي شده پيش رفت و به خوبي بذرها را آبياري کرد.

اوجاني تصريح کرد: فاطمي نسب پس از حضورش در فدراسيون ناشنوايان که پيوند اعضا و بيماران خاص را نيز زير پوشش خود داشت تمام تلاش خود را انجام داد تا از ادغام ايجاد شده ورزشکاران ناشنوا متضرر نشوند البته اينگونه نيز شد ودر بازي هاي آسيا، اقيانوسيه درخشش و عملکرد ورزشکاران ناشنوا حاکي از اين مسئله کرد.

رئيس انجمن تصريح کرد: به عنوان فردي که در فدراسيون ناشنوايان فعال است ادغام ورزش ناشنوايان با پيوند اعضا و بيماران خاص را سياست اشتباه وزارت ورزش مي دانم و معتقد هستم که با اتخاذ چنين تصميمي ورزشکاران نانشوا را بيمار تصور کردند در حالي که به هيچ وجه اينگونه نيست و ورزشکاران ناشنوا در برخي از مواقع حتي توانايي رقابت و انجام تمرين پاياپاي با ورزشکاران معمولي را دارند.

اوجاني افزود: به هر حال ادغام فدراسيون ناشنوايان با پيوند اعضا و بيماران خاص تصميم مسئولان ورزشي بوده است از اين رو فقط بايد از اين مسئله تبعيت کرد و حق اعتراض در اين خصوص نيست ولي اميدواريم که بودجه ي لازم براي موفقيت ناشنوايان به اين فدراسيون تعلق گيرد تا ورزشکاران اين حوزه با مشکلات کم تري مواجه شوند.

وي تصريح کرد: فاطمي نسب سرپرست فعلي مسئوليت بسيار سنگيني را از هنگام ورودش به فدراسيون پذيرفته است و از آن جايي که وي فردي لايق و مديري شايسته است لذا با توانايي بالا موفق به سروسامان دادن به شرايط حاکم در فدراسيون شد و به طور حتم با کم ترين حاشيه ورزشکاران ناشنوا به مسابقات اعزام مي شوند و تاکنون نيز فاطمي نسب تمام درخواست هاي روساي انجمن ها را اجابت کرده است.

رئيس انجمن تصريح کرد: همچنان براي برگزاري مسابقات انتخابي ونزوئلا در پي يافتن مکان مناسبي براي خوابگاه هستيم و متاسفانه علي رغم پيگيري هايي که تاکنون انجام شده است خوابگاه مناسب با امکانات مطلوب پيدا نکرده ايم و از آن جايي که تعداد نفرات حاضر در اردو به 50 نفر مي رسد لذا نيازمند مکان بزرگ هستيم.

اوجاني افزود: در شرايط فعالي همه ي خوابگاه ها در اختيار ورزشکاران قرار دارد و تکواندو کاران ناشنوا براي حضور در اردو بايد اندکي تحمل کنند از اينرو به احتمال فراوان زمان اردو تا 23 تير ماه به تاخير خواهد افتاد.

وي ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار مي گيريم تا شروع ماه مبارک رمضان اردويي را براي تکواندوکاران برگزار کنيم البته تعداد نفرات از 50 نفر به صورت ريزشي به 12 نفر کاهش مي يابد و سپس با برگزاري اردوهاي ديگر تا شروع مسابقات ونزوئلا 4 تکواندو کار برتر را انتخاب و راهي مسابقات جهاني مي کنيم.

رئيس انجمن خاطر نشان کرد: تکواندو کاران در مسابقات جهاني ونزوئلا که شهريور ماه سال جاري برگزار مي شود در 4 وزن اول المپيک شرکت مي کنند و با وجود اين که در نفرات محدوديتي نداريم لذا با بررسي هاي دقيق تکواندوکاران برتر 4 وزن المپيک را اعزام مي کنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار