متهم«ق.ح» گفت: وكيل ندارم واتهامات مطرح شده هم در مورد من مصداق ندارد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه يازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه در بخش استانداري نماينده دادستان كيفر خواست متهم «ق.ح» اظهار داشت: متهم فاقد محكوميت كيفري و آزاد است و وي متهم اختلاس يك ميليارد و 790 ميليون ريال توسط «م.الف» در ادامه متهم «ق.ح» در جايگاه حاضر شد و گفت: اتهامات وارده را نمي پذيرم و وكيل هم ندارم ولي به خاطر اعتمادي كه به يكي از وكلا داشتم برايم لايحه اي نوشته كه تقديم دادگاه مي كنم .

اين متهم ادامه داد: من سال 84 توسط شوهر دخترم متوجه شدم كه استانداري تهران به نيرو نيازمند است و پس از مراجعه به آنجا در ستاد امور اتباع خارجي به عنوان مدير اجرايي مشغول به كار شدم و كمتر از يك سال در آنجا بودم.

 اين متهم تصريح كرد: براي تشكيل آن ستاد نيازمند مقداري اثباب و وسايل بوديم كه ليست اقلام مورد نياز به معاون پشتيباني استانداري تحويل دادم او نيز چك هايي را براي تهيه اقلام مورد نياز و يا پاداش و مزاياي كاركنان به من مي داد و من اين چك ها را توسط همكارانم وصول مي كردم كه در مجموع 179 ميليون تومان در قالب 14 فقره چك بود .

وي در آخرين دفاعيات خود خطاب به قاضي خاطرنشان كرد:  نگاه و صدايتان محبت وجود دارد اكنون به خاطر اين پرونده وضع خانوادگي من به هم ريخته از شما تقاضاي رافت اسلامي را دارم./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار