در هفته ي گذشته قيمت سكه متاثر از نرخ دلار به صورت تدريجي با افزايش توام شد و توانست 13 هزار تومان به هر قطعه سكه بهار آزادي بيفزايد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران بازار سكه در طول هفته قبل همپاي رشد دلار به قيمت ها افزوده اما از غروب روز چهارشنبه با كاهش طلا به افت قيمت ها پرداخت.
بنابراين گزارش بازار سكه در روز يكشنبه هر قطعه سكه طرح امامي و قديم را با بهاي 683 و 687 هزار تومان به فروش رساند كه نسبت به نرخ روز پنج شنبه 7 و 5 هزار تومان افزايش داشتند كه اين امر به دنبال رشد دلار و رسيدن آن به 1800 تومان و افزايش اونس جهاني بود.
هر نيم سكه و ربع هم بر روي نرخ 342 و 182 هزار تومان و هر قطعه سكه يك گرمي بر روي 106 هزار و 500 تومان قرار گرفتند.
اين گزارش مي افزايد، بازار سكه بعد از تعطيلي روز دوشنبه در روز سه شنبه به دنبال رشد بيشتر اونس جهاني و رسيدن آن به 1630 دلار و افزايش بهاي دلار، هر قطعه سكه بهار آزادي را در طرح امامي و قديم به بهاي 688 و 693 هزار تومان رساند نيم سكه با افزايش 2 هزار توماني و بهاي 344 هزار توماني و ربع سكه يك گرمي با رشد يك هزار توماني و با نرخ 183و 107 هزار تومان در بازار به فروش رسيدند.
برپايه اين گزارش در روز چهارشنبه بازار شاهد رشد سكه بهار آزادي و نيم سكه بود به طوري كه تا قبل از ظهر سكه طرح قديم تا مرز 700 هزار تومان و طرح امامي تا 695 هزار تومان پيش رفت اما در ادامه كار بازار با كاهش 5 هزار توماني مواجه شدند نيم سكه هم با تفاوت يك هزار توماني نسبت به قبل از ظهر به 345 هزار تومان رسيد اما سكه يك گرمي و ربع سكه بدون تغيير بها باقي ماندند.
شايان ذكر است، در روز پنج شنبه قيمت سكه بهار آزادي با ريزش توام شد و از هر قطعه سكه بهار آزادي در طرح امامي و قديم 2 هزار تومان كسر شد اما ساير سكه ها تقريبا بدون نوسان در بازار فروخته شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار