سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: رویکرد اصلی این نهاد توانمند سازی مددجویان و خودکفایی خانواده های جامعه هدف است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک انواري  در سفر یك روزه به استان مركزی در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی حضرت آیت الله العظمی اراكی در جمع خبرنگاران افزود: افرادی كه در آستانه آسیب پذیری می باشند، مخاطب اصلی این نهاد هستند.

وی بیان كرد: بخش مشاوره و مددكاری كمیته امداد امام خمینی (ره) برای شناسایی دقیق مشكلات افراد در معرض آسیب بیش از پیش تقویت شده است.

سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور تاكید كرد: برای دانش آموزان و دانشجویان پرونده ای ویژه به لحاظ روحی و جسمی تشكیل شده تا بتوان برای خودكفایی این عزیزان اقدامی ماندگار انجام داد.

انواری اضافه كرد: امور مربوط به خانواده هایی كه خودكفا می شوند توسط تیم های شناسایی پیگیری شده و در مواقع نیاز كمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت خود را اعمال خواهد كرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته 300 هزار فرصت شغلی توسط این نهاد ایجاد شد كه این موضوع در سال جاری به 500 هزار شغل افزایش خواهد یافت.

سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور خاطر نشان كرد: یكصد كانون در زمینه اوقات فراغت فعال شده و در تابستان با استفاده از مدارس، حسینیه ها و مساجد این رقم به 700 مركز افزایش می یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.