رئيس سازمان دارالقرآن كشور گفت : آيات قرآن به عنوان تاثيرگذارترين و بي بديل ترين راهكار براي سلامت جامعه است .

 

  به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس مهدي قره شيخ لو گفت: براي ارتقاء بيشتر آثار ارزشمند قرآني در جامعه ،مردم و همه كارگزاران نظام بايد با هدف توسعه فعاليت هاي قرآني تلاش نمايند.

وي افزود: مردم و دولت بايد با يك هدف مشخص و با تعامل تنگاتنگ در ترويج كتاب آسماني قرآن و توسعه فعاليت هاي قرآني در كشور با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه همكاري كنند.

  رئيس سازمان دارالقرآن كشور تصريح كرد: هم اكنون بيش از يك هزار و 700 موسسه قرآني از سوي مردم تاسيس شده و بيش از دو هزار خانه روستايي در كل كشور در زمينه امور قرآني فعاليت مي كنند.

  وي با اشاره به اهميت نقش قرآن در مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمنان نظام اسلامي گفت: با توسعه مراكز قرآني و مانوس شدن هر چه بيشتر دختران و پسران ايران اسلامي با مفاهيم قرآني مي توان بيش از پيش به مصونيت جامعه در قبال تهاجم فرهنگي دشمنان اميدوار شد.

  قره شيخ لو با تجليل از ظرفيت و استعداد بي نظير جوانان ايراني در فراگيري آموزه هاي قرآني خاطر نشان كرد: با انديشه قوي جوانانمان بطورحتم مي توانيم به خواندن روان و صريح قرآن و فهم مناسب از اين كتاب آسماني و بهره گيري از آيات الهي قرآن توسط آحاد مردم جامعه به ويژه قشر جوان و نو جوان كشور اميدوار باشيم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.