فرماندار شیراز گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی تنها مصوبه شورای اسلامی شهر بوده و اعمال نرخ‌های مصوب شده تا زمان تایید آن از سوی فرمانداری غیر‌قانونی است.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،  از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد‌از‌ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی که روز یکشنبه در شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید، اظهار داشت: شورای اسلامی شیراز مصوبه خود را در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی اعلام کرده است که هنوز به تایید فرمانداری نرسیده و تا سیر مراحل قانونی هرگونه افزایش قیمت در این زمینه غیر‌قانونی است.

وی افزود: افزایش نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی تنها مصوبه شورای اسلامی شهر بوده و اعمال نرخ‌های مصوب شده تا زمان تایید آن از سوی فرمانداری غیر‌قانونی است، بنابراین نرخ کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی شیراز بدون تغییر مانند نرخ‌های گذشته صورت می‌گیرد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه اعتقاد داریم منافع صنف پرتلاش تاکسی و حمل و نقل عمومی مانند منافع عموم مردم باید دیده شود، اضافه کرد: این مصوبه تا زمانی که به تأیید فرمانداری نرسد، قابلیت اجرایی ندارد، اما براساس قانون آنچه که مربوط به افزایش هدفمندی یارانه‌ها بود در کرایه‌ها اعمال شده و در حال حاضر فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اجرا نشده است و دلیلی بر افزایش قیمت‌ها به این بهانه وجود ندارد.

زرین‌کلاه در پایان از دستگاه‌های متولی خواست نظارت خود را در مورد افزایش غیرقانونی نرخ‌های کرایه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی در شیراز افزایش دهند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.