مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: تعداد شهرهای استان تهران در آینده‏ ای نزدیک، به عدد 40 می‏ رسد.

منوچهر ثنایی‏ موحد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: استان تهران در حال حاضر دارای 38 شهر است؛ شهر جدید پرند نیز به عنوان شهری مجزا تعیین و چهلمین شهر استان تهران معرفی می‏ شود.

وی ادامه داد: منطقه "احمدآباد مستوفی" به شهر تبدیل شده و به زودی شاهد برگزاری آیین معارفه نخستین شهردار خود خواهد بود.

ثنایی‏ موحد اضافه کرد: همچنین در آینده ‏ای نزدیک، شهر جدید پرند نیز به عنوان شهری مجزا تعیین و به عنوان چهلمین شهر استان تهران معرفی می ‏شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، پست شهرداری را سمتی دشوار با کاری شبانه‏ روزی خواند.

وی ادامه داد: یک شهردار زودتر از سایر کارکنان این نهاد باید در محل کار خود حاضر شود و شاید تا پاسی از شب نیز نتواند به آغوش گرم خانواده بازگردد.

به گفته ثنایی‏ موحد، بالاترین لذت برای هر فرد، خدمت به خلق خداوند متعال است و شهرداران از این حیث، افرادی دارای فرصتی الهی قلمداد می‏ شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران تصریح کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولان نهادهای مختلف با لذت تمام کار خدمت به مردم را پیگیری می ‏کنند.

وی اضافه کرد: از این رو، خدمت صادقانه هرگز از نظر ذات اقدس الهی پوشیده نمانده و مدنظر ائمه اطهار(ع) قرار می ‏گیرد.

ثنایی ‏موحد افزود: مراسم معارفه شهردار جدید پردیس از بسیاری جهات دارای تفاوت‏ هایی با سایر مراسم مشابه خود بود و خوشبختانه امروز شخص شهردار و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر جدید پردیس، در فضایی مملو از دوستی و تعامل در حال جدایی از یکدیگر هستند./س

برچسب ها: شهر ، تهران ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.