سری جدید برنامه خانواده آذری با عنوان "راه زندگی" به صورت زنده تولید و پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه در 160 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی رامین بیانی در سال جاری تولید و از سیمای آذری پخش می شود.
رامین بیانی با اشاره به اینکه این برنامه شامل دو بخش استودیویی و تولیدی است، آیتم های تولیدی "هزار و یک راز خانه و خانه داری"، "آموزش فیلمسازی، عکاسی و کامپیوتر"، "کودک من" و "امنیت خانه" را از مهم ترین بخش های برنامه ترکیبی "راه زندگی" ذکر کرد و گفت: در آیتم "هزار و یک راز خانه و خانه داری" در فضایی خانگی به صورت پرتابل و با حضور کارشناس، نکات، روش ها و موارد مفید خانه داری به منظور کمک و ارایه راهنمايي براي داشتن یک زندگي خوب به بانوان که اکثر مخاطبان برنامه را تشکیل می دهند، ارایه می شود. همچنین آیتم "آموزش فیلمسازی، عکاسی و کامپیوتر" ضمن بالا بردن سطح دانش مخاطب در عرصه رسانه با هدف تامين و جذب نيروهاي خلاق و آموزش ديده به عنوان گزارشگر، تصويربردار، عکاس و ... و فعالیت در حوزه های نوین خبرنگاری آنلاین و خبرنگار شهروند براي شبکه سحر از بين مخاطبان سيماي آذري در اقصي نقاط جهان تهیه می شود.
وی افزود: در آیتم "کودک من" نیز به ارایه نکات کليدي در زمينه هاي تغذيه، بيماري هاي شايع، وسایل بازي مناسب و بي خطر و همچنین نحوه تعامل با کودک در زمينه برخورد در زمان هاي مختلف همچون غذا خوردن و خوابيدن، درک خواسته هاي کودک با زبان بي زباني و آموزش نکات ضروری در مورد تربیت و نگهداری از کودک خواهيم پرداخت. براساس توضیحات بیانی در بخش"امنیت خانه" هم با استفاده از کارشناسان آتش نشاني به آموزش موارد ايمني در زمينه هاي مختلف در منزل مسکوني پرداخته شده و مواردی مانند مسایل امنيتي و حفاظتي اعم از آتش سوزي و راه هاي جلوگيري و در صورت بروز پيشگيري تا زمان رسيدن گروه هاي امدادي، نحوه کمک در زمان بروز حادثه در زمان هاي مختلف به حادثه ديده و نيز راه هاي پيشگيري و نکات کليدي داشتن خانه امن در آن آموزش داده خواهد شد.
بیانی در ادامه، پخش "کلیپ و سرود" و بخش های"تکنولوژي هاي خانگي" و "گزارش استاني" را از دیگر آیتم های برنامه عنوان و اظهار کرد: در بخش زنده استوديويي "راه زندگی" به طرح، بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات "اخلاق اسلامی" شامل دعا و جايگاه آن در خانواده و جامعه، علل دين گريزي در برخي خانواده ها، جايگاه خانواده در اسلام، افراط و تفريط در عمل به احکام اسلامي، حجاب در اديان الهي، حقوق متقابل زن و شوهر از منظر اسلام و حقوق متقابل والدين و فرزندان، "روانشناسی خانواده" شامل زندگي آرام، نحوه تعامل بين افراد خانواده و نحوه برخورد با مشکلات زندگي در مراحل مختلف و "تاریخ و آداب و سنن ایرانی" از جمله آداب و سنن فراموش شده، جايگاه و فلسفه سنن قديمي و نحوه احياي سنن قديمي و راهکارهای آن می پردازیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار