در پی پیروزی راستگرایان در انتخابات پارلمانی یونان که احتمال خروج یونان را از منطقه یورو فعلا منتفی کرد، بهای نفت روز دوشنبه در معاملات الکترونیک بازار آسیا افزایش یافت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،در معاملات صبحگاهی، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه ژوییه با نود سنت افزایش، هشتاد و چهار دلار و نود و سه سنت معامله شد.
بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در مدت مشابه نیز یک دلار و چهل و هشت سنت افزایش یافت و به نود و نه دلار و نه سنت رسید.
در پی پیروزی راستگرایان در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه یونان که برای آینده این کشور در منطقه یورو سرنوشت ساز بود،‌ به نظر می رسد در روزهای آینده دولتی ائتلافی به رهبری آنتونیوس ساماراس محافظه کار در این کشور تشکیل خواهد شد.
تحلیلگران دی بی اس بانک در سنگاپور در یادداشتی اعلام کردند: به نظر می رسد در یونان ترس بر عصبانیت غلبه کرد. یونانی ها متوجه شدند اگر به خروج از منطقه یورو رأی دهند، مشکلات بیشتری در کوتاه مدت برای آنها ایجاد خواهد شد.
جمعه در پایان بازار معاملات نیویورک، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه ژوییه با دوازده سنت افزایش نسبت به معاملات روز پنجشنبه، هشتاد و چهار دلار و سه سنت معامله شد.
در بازار لندن نیز، هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اوت با چهل و چهار سنت افزایش، نود و هفت دلار و شصت و یک سنت خرید و فروش شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار