نمایش "اوریديس" به ترجمه و کارگردانی دلارا نوشین پس از حدود 25 روز تاخیر برای اجرای عمومی هم اکنون میهمان کارگاه نمایش است.

دلارا نوشین،کارگردان نمایش" اوریديس" که این روزها میهمان کارگاه نمایش تئاتر شهر است در گفتگو با خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط اجرایی این اثر گفت:این نمایش قرار بود 28 اردیبهشت اجرا شود،اما به تعویق افتاد در نهایت 21 خرداد به صحنه رفت که این مسئله لطماتی را به اثر وارد کرد.
وی افزود: بازیگران این نمایش به طورحتم برنامه ریزی های متفاوتی برای این ماه داشتند و با این تاخیر من ناچار می شوم در میانه اجرا تعویض بازیگر کنم.
نوشین با اشاره به اینکه این اثر  3 مورد بازبینی قرار گرفت،اظهار داشت:اردیبهشت ماه زمان خوبی برای اجرا بود،اما اکنون جدا از مشکل درگیری بازیگران مسابقات فوتبال بسیاری از تماشاگران را در خانه می نشاند.
وی در خصوص این متن بیان کرد:اقتباس" اوریديس" از اسطوره اورفئوس بسیار جذاب و متفاوت است که با اقتباس های دیگر تفاوت اساسی دارد و همین مسئله دلیلی برای انتخاب این متن شد.
این کارگردان که ترجمه این اثر را نیز بر عهده داشته است،بیان کرد:در این اقتباس شخصیتی وجود دارد که در هیچ اقتباسی از اورفئوس وجود نداشته و در این اثر نمایش را از دید قهرمان زن می بنیم و با سفر ادیسه وار او همراه می شویم.
گفتنی است؛در "اوریديس" دلارا نوشین،فربد فرهنگ،هومن کیایی،الهه افخمی،عماد سالکی، فرخ رزمگاه و بنیامین فیاض محمدی ایفای نقش می کنند و هر روز ساعت 18 و 20 در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می شود./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هومن معینی
۱۹:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
با عرض سلام به تمامی هنردوستان عزیر..
به نظر من این اثر از هر لحاظ فوق العاده بوده و با بازی چشم گیر خانم دلارا نوشین زیبا تر نیز شده است..
خانم دلارا نوشین وظیفه سنگینی همچون کارگردانی - ترجمه و بازیگری داشته این اتفاق ایشان را از هر نظر موفق نشان داده است.
امید است شاهد این گونه اثر های زیبا و هنرمندانه از دوستا دیگر باشیم.
با تشکر
آخرین اخبار