معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 20 به اجراي طرح زمانبندي حركت اتوبوس‌هاي شهر تهران به صورت آزمايشي در اين منطقه اشاره كرد و از نصب مبلمان استاندارد در ايستگاه‌هاي اتوبوس منتخب خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران عليرضا اسفرايني‌نژاد با اشاره به اين خبر گفت: دراستاي اجراي طرح زمانبندي حركت اتوبوس‌هاي شهر تهران كه به صورت آزمايشي در اين منطقه اجرا مي‌شود و صندلي‌هاي با طرح جديد در 24 ايستگاه منتخب نصب شد.

وي با اشاره به اينكه صندلي‌هاي جديد كاملا استاندارد است و در برابر شرايط مختلف دمايي مقاومت لازم را دارد افزود: ايستگاه‌هاي اتوبوسي منتخب رنگ‌آميزي شد و نسبت به رفع نواقص آنها از جمله تعويض شيشه، نقشه‌ راهنما، روشنايي و .. اقدام گرديد.

اسفرايني نژاد معيار گزينش ايستگاه  ها را ميزان تردد مسافران و محورهاي اصلي اين منطقه اعلام كرد و اظهار داشت: تعداد ايستگاه‌هاي درجه يك و منتخب اين منطقه 40 مورد است كه در مرحله اول 24 ايستگاه بهسازي و آماده نصب نمايشگرهاي هوشمند شد.

وي به لزوم اطلاع از زمان حركت وسايل حمل و نقل عمومي در جهت ترغيب شهروندان در استفاده از آن تاكيد كرد و خاطرنشان كرد:‌ با نصب تابلوهاي هوشمند در ايستگاه‌ها،‌مبادي و مقاصد، زمان دقيق رسيدن اتوبوس‌ها و زمان سفر براي مسافران مشخص مي‌شود و به طور دقيق مي‌توان مشخص كرد كه هر يك از اتوبوس‌ها در چه بخشي از مسير قرار دارند./ز

 

برچسب ها: اسفراینی ، صندلی ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار