عضو جامعه مدرسین حوزه گفت : باید قدردان کسانی بود که منشاء آرامش و امنیت در کشور هستند و همواره تلاش کرده اند که این نظام و انقلاب حفظ شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی، در جمع فرماندهان، مدیران و پاسداران سپاه علی بن ابی طالب قم گفت: امروز دنیای استکبار به واسطه حضور مقتدرانه سپاه، از سایه آن هم می ترسد و همواره به دنبال سوژه یابی علیه این نهاد مقدس است.

وی تاکید کرد: خدماتی که نیروهای مسلح بویژه سپاه و بسیج برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب انجام داده اند، قابل تقدیر است و باید قدردان کسانی بود که منشاء آرامش و امنیت در کشور هستند .

وی با اشاره به توطئه های بعضی از عناصر غرب گرا در دوران اصلاحات، اظهار داشت: کسانی که در آن دوران با قلم و زبانشان علیه ارزش های انقلاب و نهادهایی انقلابی همچون سپاه و بسیج مطلب می نوشتند و سخنرانی می کردند، امروز به واسطه هوشیاری مردم منزوی شده و دیگر جایگاهی در نزد مردم ندارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با سخنانشان علیه نظام و نهادهای انقلابی، به دشمن سوژه می دهند، در ظلم دشمنان به ملت و نظام شریک هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.