مدیر فنی و عمران شهرداری قمصر از احداث و تکمیل فاز دوم بلوار سردار خلبان شهید قزآن‌زاده با طول 2 کیلومتر در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از کاشان ،  بهروز بوستانی اظهار داشت: این بلوار با طول دو کیلومتر با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری قمصر با اقداماتی شامل آزادسازی، خاکریزی، کوه‌بری، زیرسازی، پل‌سازی، بدنه‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت انجام شد.

وی با اشاره به ساخت بلوار سردار خلبان شهید قزآن‌زاده در حد فاصل دانشکده اسانس تا میدان گل‌ها افزود: این پروژه دارای دو آبراهه بزرگ هر کدام به طول 70 متر، پارکینگ عمومی، ایمن‌سازی ترافیکی، ایجاد باند کندرو و روشنایی مناسب است.

به گفته وی، فاز سوم این پروژه نیز حد فاصل میدان گل‌ها تا تقاطع خیابان علوی با تصویب کمیته نامگذاری معابر این شهرداری به نام «شهیدان باخدا» نامگذاری شد.

مدیر فنی و عمران شهرداری قمصر احداث بلوار شهید قزآن‌زاده را یکی از معابر گره‌گشا در امر ترافیکی این شهر در بحث گردشگری دانست و افزود: این بلوار پس از کارشناسی‌های صورت گرفته در کمیسیون فنی و عمران شهرداری و تصویب اعتبارات لازم توسط شورای اسلامی شهر با عملیات زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی مسیر آن احداث شد.

بوستانی یادآور شد: با احداث این بلوار علاوه بر رفاه حال و رضایت شهروندان و گردشگران بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی در ایام گردشگری به پایتخت گل و گلاب ایران شهر قمصر برطرف می‌شود.

وی در پایان با اشاره به پتانسیل گردشگری شهر توریستی قمصر در شش ماهه اول سال با میزبانی بیش از یک و نیم میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: این شهر همچنان با کمبود معابر و دسترسی مناسب جهت رفاه شهروندان و گردشگران مواجه است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.