پلیس مشهد با تعقیب و گریز یک دستگاه خودرو پژو متوقف کردن آن موفق به کشف 50 کیلوگرم تریاک شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تیم های اطلاعات و عملیات پلیس مشهد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در جریان انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه پژو قرار گرفتند.
با رد زنی و انجام تحقیقات گسترده و کسب اخبار و اطلاعات از سوی مخبران سرانجام ماموران با شناسایی مسیر انتقال مواد مخدر با کمین در محل مورد نظر خودرو فوق را شناسایی و زمانی که راننده قصد فرار داشت در یک عملیات تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
در بازرسی از این خودرو ماموران 50 کیلوگرم تریاک را به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و راننده به هویت محمد را دستگیر کردند تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

*جاسازی تریاک در سپر خودرو
با اجرای طرح ایست و بازرسی در سطح شهرستان الیگودرز استان لرستان ماموران یک دستگاه خودرو پراید که توسط یک دستگاه سمند اسکورت می شد مشکوک شد و جهت متوقف کردن آنها وارد عمل شدند.
در حالی که دو خودرو قصد فرار از صحنه را داشتند از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از دقایقی تعقیب و گریز هر دو خودرو متوقف و سرنشینان آنها که سه نفر بودند دستگیر شدند.
در بازرسی از خودرو پراید ماموران 11 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در سپر خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.