معاون پژوهشي جهاد دانشگاهی خبر داد؛

تحويل سه سكوي نفتي به وزارت نفت تا پايان امسال

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از تحويل سه سكوي نفتي به وزارت نفت تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي ، دکتر قاضی مغربی در جلسه هم‌اندیشی مدیران پژوهشی دستگاه‌های دولتی در ایلام با بیان این‌که جهاد دانشگاهي برگرفته از متن انقلاب است و توانسته دستاوردهایی در حوزه‌های مختلف داشته باشد، افزود: خوشبختانه در بخش‌های پزشکی، نانوفناوری، نفت و گاز، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی و پایه به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.

وي با اشاره به موفقيتهاي جهاد دانشگاهي در حوزه نفت و گاز افزود: در بخش ساخت سکوهای نفتی نیز بسیار موفق عمل کردیم به طوري که تا پایان امسال، سه سکوی نفتی را به وزارت نفت تحویل خواهیم داد.

قاضی مغربی خاطرنشان كرد: رويكرد ما در تولید، عرضه محصولالتي با كيفيت برتراست که در همین راستا در حوزه تولید فرستنده‌های رادیویی، بزرگترین سازنده این تجهيزات در کشور محسوب می‌شویم.

وی، حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها را عاملي در جهت پویایی هر چه بیشتر دانشگاهیان دانست و گفت: تعامل بیشتر با دانشگاه ما را روز به روز به سمت موفقیتهای بیشتر و بزرگتر سوق می‌دهد.

معاون پژوهش و فناوري جهاد دانشگاهي دستاوردهای حوزه پزشکی جهاد دانشگاهی را بزرگ و ارزنده اعلام و عنوان کرد: حضور پژوهشگران جهاد دانشگاهی در بخش کشاورزی نیز به گونه‌ای است که در شرایط حاضر حرفی برای گفتن دارد، چرا که کاشت و فناوری گیاهان دارویی، امروز بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار