امام جمعه موقت شاهرود تأکید کرد: مردم مصر دست‏های آلوده را که قصد دارند انقلابشان را به انحراف بکشند، قطع خواهند کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس امینی صبح امروز در گردهمایی توجیهی برنامه‏های نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، به تحولات اخیر رخ داده در مصر و انتخابات این کشور اشاره کرد.

وی گفت: این روزها مشاهده می‏شود که برخی دست‏ها می‏خواهند مسیر انقلاب آزادی‏خواهانه و اسلام‏گرایانه مردم مصر را به انحراف بکشانند.

امام جمعه موقت شاهرود بیان داشت: به طور قطع، مردم انقلابی مصر این اجازه را به دست‏های آلوده نخواهند داد.

امینی همچنین اظهار داشت: رجب، ماه استغفار و توبه است و باید تلاش کرد تا در این ماه، انسان با استفاده از دعاها و اذکار و نمازهای وارده شده خود را پاک و برای حضور در ماه رمضان آماده کند.

استاد حوزه علمیه شاهرود خاطرنشان کرد: خوشا به حال آنان که از ماه رجب و ماه شعبان استفاده لازم را ببرند و با خودسازی و تهذیب نفس، برای استفاده از مهمانی خداوند آمادگی لازم را داشته باشند.

امام جمعه موقت شاهرود خطاب به حاضران گفت: سعی کنید در همه کارها و برنامه‏های خود در زندگی و محیط کار، نیتتان را خالص کنید و برای رضای خداوند متعال کار انجام دهید.

امینی یادآور شد: اگر این گونه بود، برکت در کار و زندگی شما وارد خواهد شد و در دنیا و آخرت سعادت‏مند خواهید بود./ج1

در این گردهمایی یک‏روزه، مسئولان نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود، جلسات تخصصی با رده‏های خود در حوزه‏ها و کانون‏های بسیج برگزار و آنها را نسبت به برنامه‏های سالانه توجیه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.