همایش ملی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با حضور بیش از 200 نفر از مدیران ، مهندسان و روسای تعمیرات خط مناطق و نواحی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس؛این همایش سه روزه در قالب سمپوزیوم ( بدون ارائه مقاله ) و با هدف حفظ و حراست از مسیر خطوط لوله ، شیوه های نوین تعمیرات و نگهداری ماشین آلات و افزایش ضریب ایمنی و پایداری خطوط لوله و کاهش خطرات انتقال نفت خام برگزار شد.

در همایش ملی خطوط لوله و مخابرات نفت ،کارشناسان و مسئولان اجرایی واحد های مهندسی و نگهداری خطوط و واحد های HSE درباره حفظ و نگهداری مسیر خطوط لوله ، تعمیرات پیشگیرانه و غیرمترقبه دستگاه ها و تأمین ماشین آلات جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

معاون فنی مدیر خطوط لوله کشور در این همایش گفت: سالانه 50 هزار میلیارد تن کیلومتر مواد نفتی از قبیل نفت خام و انواع فرآورده های نفتی با هدف تأمین خوراک پالایشگاه ها و سوخت رسانی به اقصی نقاط کشور توسط خطوط لوله در نهایت ایمنی جا به جا می شود.

مهندس گودرزی افزود: کشورمان با بیش از 14 هزار کیلومتر مسیر خطوط لوله نفت در اقصی نقاط کشور با شرایط آب و هوایی گوناگون ، روزانه 125 میلیارد تن مواد نفتی را جا به جا می کند و با وجود قدمت برخی از خطوط در چند سال اخیر هیچ یک از پالایشگاه های کشور با مشکل کمبود مواد و نفت خام مواجه نبوده است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.