معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوهبنان گفت‌: چهارده مزرعه پرورش کبک در این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، رمضان ایزدی در مراسم تودیع و معارفه‌ مسئول جهاد کشاورزی کوهبنان اظهار داشت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری اگر کشوری از نظر کشاورزی و دامپروری استقلال نداشته باشد، این کشور استقلال اقتصادی ندارد.

وی اظهار داشت: بنابراین باید در طرح توسعه ‌کشاورزی که با تأکید دولت و مسئولان همراه است، تلاش و سعی کنیم‌ تا کشاورزان و دامداران سازماندهی شوند و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا آنها در روستاها بمانند و به شهرنشینی روی نیاورند.

ایزدی تصریح کرد: یک سوم مردم جهان در خدمت کشاورزی و دامپروری هستند، ما هم باید از روش‌های روز و پیشرفته ‌جهان استفاده کرده تا بتوانیم از آب‌های کم و زمین‌های مستعدی که در کشور داریم، بیشترین استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در کوهبنان نیز باید از چاه‌های موجود بهترین استفاده را کرد، اراضی را یکپارچه سازیم و از روش‌های نوین آبیاری بهره ببریم.

وی گفت: کوهبنان در راستای توسعه‌ بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی داشته و در حال حاضر چهارده مزرعه پرورش کبک در این شهرستان ایجاد شده است.

معاون سیاسی‌ امنیتی فرماندار کوهبنان تصریح کرد: مردم این شهرستان دارای استعداد خوبی در زمینه ‌کشاورزی هستند، اغلب کشاورزان شهرهای کرج و قزوین کوهبنانی هستند که در این شهرها عملکرد بسیار خوبی انجام داده‌اند./ب

برچسب ها: فعالیت ، مزرعه پرورش ، کبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.