دعوت از تورگردانان و مذاكره با طرف خارجي زمينه مناسبي را براي ورود توريسم به كشور فراهم مي كند.

اكبر غمخوار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: بازاريابي و دعوت از تورگردانان گامي پويا در عرصه توسعه صنعت گردشگري به شمار مي رود متاسفانه در كشور ما بيشتر تورگردانان فقط به فكر اعزام گردشگر به خارج هستند و بايد تدابير اساسي در ورود گردشگر به كشور انديشيده شود.
وي ورود آژانس هيئت مالزي به كشور را زمينه مناسبي براي جذب توريسم ذكر كرد و گفت: خوشبختانه اعضاي تورگردانان مالزي كه از استان هاي خراسان رضوي، اصفهان، شيراز و تهران بازديد كردند بسيار خرسند بودند كه با يك كشور امن ارتباط برقرار مي كنند و علاقمند بودند كه با اين كشور تعاملاتي در عرصه ورود و خروج گردشگر صورت گيرد.
غمخوار اظهار داشت: با حضور در بازارهاي بين المللي، شركت در نمايشگاه ها و دعوت از تورگردانان خارجي به كشور و حضور در مذاكرات رود در رو مسير براي جذب گردشگر از كشورهاي مختلف هموارتر مي شود.
وي تاكيد كرد: خوشبختانه كشور مالزي كشوري مسلمان است و مشكل فرهنگي با آن نداريم اين كشور به دليل داشتن بازارهاي بزرگ و سرمايه گذاري مي تواند جز هدف اصلي در جذب توريسم به كشور باشد.
غمخوار خاطرنشان كرد: تلاش خوبي در آژانس صورت گرفته، آژانس ها با حضور گسترده در بازارهاي بين المللي و آوردن تور از خارج به توسعه گردشگري داخلي كمك كردند اميدواريم در تابستان اين روند توسعه اي ادامه پيدا كند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار