کارگاه مبانی بازیگری زیر نظر مرتضی اسماعیل کاشی از اواسط تیرماه در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدرسه تئاتر سه نقطه، این کارگاه در تلاش است با بهره گیری از شیوه های مختلف بازی در جریان تمرین ها، هنرجویان را با شخصیت پردازی و درک موقعیت های فرضی آشنا سازد. همچنین موضوع حضور در لحظه و دیگر مبا حث مربوط به بازیگری از تمرین تا اجرا در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرند.

گفتنی است مرتضی اسماعیل کاشی که در حال حاضر در نمایش های "مکبث" و "عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی در تماشاخانه ایرانشهر به ایفای نقش می پردازد، پیش تر در جشنواره های متعددی در مقام بازیگر حضور داشته و بارها از جمله  در هشتمین مراسم شب بازیگر مورد تقدیر قرار گرفته است.

براساس این گزارش کارگاه مبانی بازیگری در دو ترم سه ماهه برگزار می گردد و هنرجویان می توانند پس از موفقیت در این دوره وارد دوره ی تخصصی بازیگری "متداکتینگ" شوند که زیر نظر دکتر مسعود دلخواه  برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 66714445-66705637 تماس حاصل نموده و یا به آدرس: خ جمهوری، خ سی تیر، نرسیده به بنیاد سینمایی فارابی، پلاک 67 واحد 1 مدرسه تئاتر سه نقطه مراجعه نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.