تكواندو كار تيم ملي گفت: تلاش خود را براي کسب بهترين نتيجه به کار مي بندم تا بدون مدال مسابقات المپيك را ترک نکنم.

يوسف كرمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: من هميشه تمام تلاش خود را به كار گرفتم تا جزو بهترين ها باشم و با توجه به اينكه بهترين ها براي حضور در اين رقابت ها انتخاب مي شوند  به همين دليل از ورزشكاران حاضر در اين رقابت ها توقع كسب مدال دارند .

وي گفت: در حال حاضر تمريناتمان را براي حضوري قدرتمند در رقابت هاي المپيك لندن پيگيري مي كنيم و اميدوارم بتوانم در المپيك جواب اعتماد مربيان را بدهم.

كرمي افزود: در صورتيكه احساس كنم با حضور در اين رقابت ها موفق به كسب مدال نمي شوم بدون شك در المپيك حضور پيدا نمي كردم و به همين دليل در حال حاضر اين اطمينان را مي دهم كه اين مسابقات را با كسب مدال به پايان برسانم .

وي در خصوص حضور تيم ملي در اردوي برون مرزي كره جنوبي گفت: پيش از اين براي حضور در اردوي تمريني راهي كره جنوبي شديم كه در زمان انجام تمرينات چند ديدار دوستانه نيز برگزار كرديم كه بسيار رضايت بخش بود و در حال حاضر نيز در شرايط خوبي به سر مي برم.

تكواندوكار المپيكي كشورمان در خصوص حذف رقيبان اصلي اش از بازي هاي المپيك 2012 خاطرنشان كرد: از حذف آرون كوك انگليسي و استيون لوپز آمريكايي از مسابقات المپيك لندن اطلاعي ندارم و هنوز هم كاملا مشخص نيست كه اين 2 از اين رقابت ها كنار كشيده شده باشد و ممكن است ترفندي از سوي حريفان باشد.

وي تصريح كرد: يك همچنين ترفندهايي براي تيم حرفه اي ايران قديمي است به هيچ وجه از عدم حضور اين تكواندو كاران از رقابت هاي المپيك لندن خوشحال نمي شوم و از هيچ يك از آن ها نيز هراسي ندارم.

وي ياداور شد: آمدن يا نيامدن آن ها برايم هيچ تفاوتي ندارد و تا زمان اعزام به رقابت ها المپيك به تمرينات آمادگي خود ادامه مي دهم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.