مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه 17 در هفته جاری اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع ترافیک و عبور و مرور کرد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اداره آموزشهای شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 17، کارگاه آموزشی ترافیک و عبور و مرور در سرای محله برگزار کرد.
وی ادامه داد: این کارگاه با هدف بالا بردن سطح آگاهی شهروندان برگزار که با استقبال خوب آنها روبه رو شد.
وی اظهار داشت: هر هفته سه شنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 10 صبح کارگاه آموزشی با عنوان فرهنگ و ترافیک در پردیس سلامت منطقه برگزار شده که این اقدامات به منظوری است که شهروندان بتوانند با اصول صحیح و رفتارهای مناسب رانندگی آشنا شوند.

*راه اندازی خانه علم و زندگی در منطقه 17
مدیر روابط عمومی منطقه 17 گفت: در 14 محله از منطقه 17، خانه های علم و زندگی راه اندازی شد.
پناهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در 14 محله خانه علم و زندگی راه اندازی شده که یکی از جدیدترین اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگی اجتماعی نیاز به آموزش شهروندی است.
وی ادامه داد: یکی از محورهای کار شهرداری برای تبدیل این نهاد به نهادی فرهنگی اجتماعی ارائه آموزشهای متنوع و مناسب به شهروندان است.
پناهی تصریح کرد: برای آشنایی با جزییات بیشتر درباره طرح خانه علم و زندگی و نحوه آن در سراها و مراکز آموزشی-فرهنگی محله جلساتی در محله های منطقه برگزار خواهد شد.

*تجهیز سرای محله های 14 گانه شهرداری منطقه 17
معاون اجتماعی شهرداری منطقه 17 گفت: با توجه به کاربری های سراهای محله و راه اندازی خانه های علم و زندگی محله های 14 گانه تجهیز شدند.
صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سرای محله های 14 گانه منطقه باز نگری و تجهیز می شوند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی منظم یک روز در هفته بازدید میدانی از سرای محله با هدف ایجاد تطابق میان نیازها و امکانات موجود در سراهای محله برای شهروندان وجود خواهد داشت.

*ساخت 12 گلدسته با تکیه بر هنر و معماری اسلامی
شهردار منطقه 17 گفت: ساخت 12 گلدسته برای مساجد منطقه 17 با تکیه بر هنر و معماری اسلامی به زودی آغاز می شود.
محمد زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای پیشبرد اهداف سند راهبردی شهر تهران با تکیه بر هنر و معماری اسلامی ساخت 12 گلدسته برای برخی از مساجد سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ساخت گلدسته برای مساجد منطقه در راستای تحقق شعار «مسجد محوری» بوده و مساعدت مالی برای کمک به نوسازی مساجد ساخت گلدسته و به کار گیری اصول و متون معماری اسلامی- ایرانی یکی از رویکردها و اولویت های شهردار تهران است.

*استقبال 4800 نفر از شهروندان از ورزش صبحگاهی
رئیس اداره تربیت بدنی منطقه 17 گفت: 4800 نفر از شهروندان منطقه 17 از ورزش صبحگاهی در ایستگاههای سلامت و تندرستی استقبال کردند.
قیطاسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایستگاههای ورزشی بوستان ها و بعضی از مراکز ورزشی از جمله ایستگاهها سلامت و تندرستی با استقبال بیش از 4800 نفر از شهروندان روبه رو شدند.
وی اظهار داشت: 42 ایستگاه ورزش صبحگاهی منطقه هر روز به صورت جداگانه و در دو نوبت مختلف میزبان آقایان و بانوان علاقه مند به ورزش است.
قیطاسی خاطر نشان کرد: این فعالیتهای ورزشی همراه با حضور مربیان انجام شده تا شهروندان با اصول صحیح ورزش و استفاده مناسب از مجموعه وسایل بدن سازی موجود در بوستان ها آشنا شوند./ل

برچسب ها: شهرداری ، موسوی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار