احمد توكلي در تذكري آيين‌نامه‌اي گفت: متاسفانه مسوولان نه وظيفه‌شان را درست انجام مي‌دهند و نه اطلاعات درستي مي‌دهند چرا آنها در محضر ملت اطلاعات نادرست ارائه مي‌كنند؟

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد توكلي در جلیسه علنی امروز ( سه شنبه 23 خرداد ) در تذكري مستند به ماده 77 آيين نامه داخلي مجلس با اشاره به اظهارات مسوولان اقتصادي دولت در جلسه امروز گفت: متاسفانه مسوولان نه وظيفه‌شان را درست انجام مي‌دهند و نه اطلاعات درستي مي‌دهند چرا آنها در محضر ملت اطلاعات نادرست ارائه مي‌كنند؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش خود درباره نماگر اقتصادی بیان کرد: براساس این گزارش ارقام سرمایه گذاری خصوصی و دولتی مربوط به سال ۸۶ است و رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که چنین ارقامی مربوط به سال ۸۹ است.

وی تصریح کرد: اوراق تمام ارقام وجود دارد و بنابراین اگر مسئولان مربوطه به درستی به وظیفه خود عمل نکنند بخش خصوصی نمی تواند تصمیم بگیرد که کجا و به چه صورتی سرمایه گذاری کنند.

محمدرضا باهنر كه اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به اين تذكر گفت: هم آقاي بهمني و هم سايرين بايد مستندات حرف‌هايشان را ارائه كنند و مثلا بگويند فلان آماري كه مي‌گويند منتشر شده در كجا منتشر شده است./ب2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار