هادي شكوري مدافع فصل پيش شاهين بوشهر كه بيش از اين صحبت از حضورش در پرسپوليس بود نتوانست نظر مربيان اين تيم را به خود جلب كند و در حال حاضر نيز گفته مي شود وي با مسئولان تيم استقلال تماس گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: هادي شكوري تمايل خوبي را براي بازگشت به استقلال اعلام كرد و حتي با مسئولان اين تيم نيز تماس گرفته است،‌ اما مسئلان اين تيم با شرايط خاصي روبرو هستند زيرا اين بازيكن مورد نظر اميرقلعه نوعي نيست و به همين دليل شرايط براي حضور وي در تيم مهيا نشده است.

گفتني است:‌ اعضاي اين تيم قصد دارند بهترين خريدار را براي استقلال در پستهاي مختلف داشته باشند تا اين تيم در ادامه كار با مشكل روبرو نشود، اما اين در حالي است كه هادي شكوري تصور مي كرد پس از جدايي از شاهين كه به دسته اول سقوط كرده است، مي تواند به تيم سابق خود بازگردد اما اين اتفاق براي اين بازيكن عملي نشده است زيرا تنا مدافعي كه موردنظر اميرقلعه نوعي قرار گرفته است، اميرحسين صادقي است كه پس از يك فصل دوري مجدداً به استقلال بازگشت تا در كنار حنيف عمران زاده،‌ پركان منتظري و ميثم حسيني اين تيم را همراهي كند. از طرفي مسئولان استقلال اين موضوع به اين بازيكن اعلام نكردند زيرا شكوري مدافع سابق تيم استقلال است و از اين تيم نيز طلب دارد و به همين دليل آبي ها قصد ندارند با وي دچار مشكل شوند.

شايان ذكر است: شكوري با اميرقلعه نوعي نيز رابطه خوبي دارد، اما سرمربي فعلي تيم صادقي را به ديگر مدافعان كه با آنها سابقه همكاري داشته ترجيح داد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار