وزیر نیرو بر لزوم بهره برداری بموقع از پروژه های مهر ماندگار در صنعت آب و برق تاکید کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، مهندس "مجيد نامجو" روز شنبه (امروز) در سومین نشست روسای شورای هماهنگی استان ها، بر لزوم دقت و مدیریت صحیح همکاران صنعت آب و برق در عملیاتی شدن پروژه های مهم وزارت نیرو از جمله پروژه های مهر ماندگار، مسکن مهر، آمادگی کامل برای اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها و حمایت جدی از بخش خصوصی تاکید کرد. 
وی با اشاره به 255 پروژه مهر ماندگار مربوط به صنعت آب و برق، گفت: پروژه هایی که برای خردادماه و تیرماه سال جاری برنامه ریزی شده است، باید در موعد معین راه اندازی و بهره برداری شود.
وزیر نیرو همچنین با اشاره به سهم عمده وزارت نیرو در اجرایی شدن پروژه های مسکن مهر، گفت: وزارت نیرو در این خصوص نقش مهمی را بر عهده دارد و باید در بخش آب و برق همکاری های لازم برای  اجرای بهتر این پروژه ها انجام شود.
نامجو همچنین درخصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها، از مدیران صنعت آب و برق خواست: تدابیر لازم را برای اجرایی شدن این امر مهم در نظر گرفته و آمادگی کامل را داشته باشند. 
وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: امسال باید در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی تحول بزرگی ایجاد شود و امیدواریم گزارش های خوبی از سوی استان ها در این خصوص دریافت کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار