به گفته معاون توسعه مديريت، پشتيباني و مشاركت هاي مردمي سازمان نوسازي، تجهيز و توسعه مدارس كشور خيرين سالانه هزار ميليارد تومان به آموزش و پرورش كمك مي كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج ، سيد باقر مسلمي امروز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با توجه به اينکه پارسال 970 ميليارد تومان تعهد خيرين مدرسه ساز بود اميدواريم امسال بيش از اين تعهد محقق شود
وي گفت:سال گذشته هزار و 500 ميليارد تومان اعتبار دولتي به سازمان نوسازي مدارس كشور اختصاص يافت كه با تخصيص اين ميزان اعتبار چهار هزار پروژه در سطح كشور ايجاد شده است.
به گفته وي از مجموع اعتبارات اختصاص يافته 970 ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي و 530 ميليارد تومان نيز از محل اعتبارات استاني تامين شده است.
معاون توسعه مديريت، پشتيباني و مشاركت هاي مردمي سازمان نوسازي و تجهيز و توسعه مدارس كشور از افزايش 10 درصدي اعتبارات اين سازمان در سال جاري خبر داد و گفت: با توجه به اينكه دولت نگاه ويژه اي به استان كردستان دارد افزايش اعتبار در اين استان بيشتر از 10 درصد خواهد بود.
وي در ادامه سخنانش با بيان اينكه اقتدار، عظمت و سربلندي هر ملتي از دروازه علم مي گذرد افزود: اگر علم و توسعه دانش وجود نداشته باشد هيچ ملتي به توسعه و پيشرفت در زمينه هاي مختلف دست پيدا نخواهد كرد.
مسلمي اظهار داشت: وجود 550 آيه در قرآن مجيد در باب اهميت علم و دانش به خوبي جايگاه دانش و علم آموزي را ترسيم كرده كه اين مهم در سيره همه بزرگان دين مشهود است.
وي خاطرنشان كرد: براي اينكه توسعه علم مصداق واقعي پيدا كند و به فعليت در آيد نيازمند ابزاري است كه يكي از اين ابزارها ايجاد فضا و تجهيزات و امكانات آموزشي است لذا مدرسه سازي و كمك به ساخت و تجهيز فضاهاي آموزشي از اهميت قابل توجهي برخوردار است./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.