نمایندگان خراسان شمالی در کمیسون های برنامه و بودجه، آموزش و تحقیقات، امنیت ملی و اجتماعی مجلس نهم شورای اسلامی عضو شدند.

 

  موسی الرضا ثروتی و هادی قوامی دو تن از نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، درباره عضویت نمایندگان استان در کمیسیون های مجلس افزودند: "قاسم جعفری" نماینده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه در کمیسیون آموزش و تحقیقات و "عبدالرضا عزیزی" نماینده شهرستان شیروان نیز عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم شدند.


این دو نماینده خاطر نشان کردند: "هادی شوشتری" نماینده حوزه فرعی شهرستان فاروج نیز عضو كميسيون‌ پرطرفدار امنيت ملي كه در هفته‌هاي آغازين مجلس نهم نمايندگان متعددي كانديداي عضويت در آنها بودند، شد.


همچنین "موسی الرضا ثروتی" نماینده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه به همراه "هادي قوامي" نماینده شهرستان اسفراین در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس عضویت یافتند.


یادآور می شود نمانیدگان استان پیگیری برنامه های مصوب در خصوص خراسان شمالی جهت عملیاتی شدن را از مهمترین اولویت کاری خود در مجلس نهم برشمردند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.