يك كارگردان سينما:

بيشتر توليدات ويدئويي بي‌مصرف مانده‌اند

وقتي فيلمي از محتواي خوب برخوردار نباشد مخاطب از آن استقبال نمي‌كند و توليدات ويدئويي با حضور در اين چارچوب بي‌مصرف باقي ماندند.

رضا غفاري اعتبار كارگردان سينما به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ساختار فيلم‌‌هاي ويدئويي به لحاظ كمي و كيفي قابل مقايسه با توليدات سينمايي نيست و قالب اين آثار مطلوب نيست.
وي افزود: وضعيت بد فيلم‌هاي ويدئويي در حوزه هاي توليد، نمايش و عرضه و پخش اين آثار ميان مخاطب از مجموعه مشكلات اين توليدات در چرخه فيلمسازي كشور است.
اين كارگردان سينما تصريح كرد: هزينه‌هاي توليد فيلم به ويژه در حوزه ساخت فيلم‌هاي ويدئويي زياد است و خروجي مادي آن ها در بخش نمايش همخواني ندارد.
غفاري اعتبار اضافه كرد: وقتي فيلمي از محتوا و قالب كيفي خوب بهره‌مند نباشد به صورت طبيعي مخاطب از آن استقبال نمي‌كند و اين توليدات در حوزه نمايش بي‌مصرف باقي مي‌ماند.
اين كارگردان سينما ادامه داد: موسسات زيادي در سطح كشور در حوزه پخش و عرضه فيلم‌ها به مخاطب فعاليت مي‌كنند، ولي نگاه آن ها به فيلم‌هاي ويدئويي كم رنگ است و همين موضوع بازار فروش و عرضه اين محصولات را از رونق انداخته است.
رضا غفاري اعتبار ابراز داشت: وزارت ارشاد با بررسي مشكلات فيلم هاي ويدئويي بايد با طرح برنامه‌هاي مناسب و استفاده از ابزارهاي لازم براي حل اين كمبود‌ها نقش پدر را براي نجات فيلم‌هاي ويدئويي ايفا كند.
اين كارگردان سينما اظهار داشت: قاچاق فيلم‌هايي از زاويه‌اي ديگر به بدنه فيلم هاي ويدئويي ضربه وارد كرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار