نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: رضایت مندی بیمار باید در اولویت قرار گرفته و کیفیت خدمت رسانی در بیمارستان ها به خصوص مراکز درمانی دولتی باید بهتر شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان عبدالرحمان رستمیان ضمن تاکید بر افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم در بیمارستان های دولتی، اظهار داشت: اگر بیمارستان با کمبود نیروی انسانی یا تجهیزات مواجه است این کمبودها را باید رفع کنیم.

وی اضافه کرد: البته ممکن است در جایی با وجود داشتن امکانات، روش مدیریتی خوبی نداشته باشیم که این گونه روش ها باید اصلاح شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه از نظر آموزشی نیز باید مهارت های لازم را کسب کنیم، افزود: نکته دیگر این است که رشته های مورد نیاز جامعه باید تعریف شوند نه اینکه هر رشته ای را بدون بررسی و مطالعه و نیازسنجی ایجاد کنیم.

وی طرح یکسان سازی بیمه ها و صدور کارت هوشمند سلامت را یادآور شد و اظهار داشت: درباره این طرح سال ها حرف زده شده اما تا کنون عملی صورت نگرفته است که باید در دوره نهم مجلس این موضوع عملی شود.

رستمیان به بحث پژوهشی علمی و تحقیقاتی اشاره داشت و افزودد: در عرصه های پژوهشی باید کار کیفی صورت پذیرد.

وی یادآور شد: در عرصه سلامت و بهداشت شاخص هایی در سطح دنیا تعریف شده است که با توجه به این شاخص ها باید جلو برویم.

وی بر آثار سوء مصرف مواد مخدر در سطح اجتماع اشاره و تصریح کرد: یکی از این شاخص ها اعتیاد است که باید با آن مبارزه کرد و جلو رشد آن راگرفت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: اگر در مبارزه با اعتیاد، اقدام مناسبی انجام نگیرد، در آینده مشکلات جدی گریبانگیر کشور خواهد شد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از شاخص ها، سطح کیفیت زندگی افراد در سطح اجتماع است که در این زمینه نیز شاخص ها باید ارتقا پیدا کنند و با ارتقاء این شاخص ها خدمت رسانی در بیمارستان ها بهتر می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.