معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 7، رسیدگی به کارگروه آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان را از اولویت های برنامه جامعه ایمن در منطقه دانست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمودمنیعی به اهمیت موضوع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان منطقه اشاره کرد و به تفکیک آسیب های اجتماعی در محلات منطقه رسیدگی کرد.

وی با اشاره به ایجاد جامعه ایمن برای شهروندان منطقه 7 گفت: باید به معیارها و کلاس های جامعه ایمن توجه داشته باشیم و سعی کنیم منطقه 7 را به استانداردهای جهانی نزدیک و تا حدودی بر آن منطبق کنیم.

وی افزود:‌ مدیران شهری باید با استفاده بهینه از فرد جمعی و پتانسیل های محلات به ایجادهی چه بهتر جامعه ایمن کمک کند و نباید تنها از یک نهاد یا ارگان خاص مثل نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم که به کار گروه جامعه ایمن رسیدگی و شهری این برای شهروندان ایجاد کند.

منیعی گروه های آسیب پذیر را یکی از مهمترین کار گروه های جامعه ایمن نامید و از همه مدیران شهری خواست گروه های جوان پیگیری مصوبات جلسات هم اندیشی جامعه ایمن ایجاد کنند که این گروه ها تا به ثمر نرسیدن برنامه ها، پیگیر باشند و از همه خواست به ایجاد جامعه ی ایمن کمک کنند./ز
برچسب ها: منیعی ، انتظامی ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار