نشست مطبوعاتی نمایش های"مکبث" و "عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی روز دوشنبه 22 خردادماه سال جاری با حضور کارگردان و عوامل این نمایش ها در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش های "مکبث" و "عجایب المخلوقات" با مدت زمان 60 دقیقه به ترتیب از ساعت 19 و 15 دقیقه  و 21  تا اواسط تیرماه سال جاری در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر بروی صحنه می روند.

در نمایش "مکبث" هنرمندانی چون؛ بابک حمیدیان، مرتضی اسماعیل کاشی، بهروز کاظمی، مهدی محمدی و اصغر پیران به ایفای نقش میپردازند.

از بازیگران نمایش "عجایب المخلوقات" نیز می توان به مرتضی اسماعیل کاشی، علی باقری، الهه بخشی، مجید بهرامی، پانته آ پناهی ها، اصغر پیران، یاسر خاسب، سینا رازانی، بیژن سراجی، شیما میرمحمدی، فرزین نوبرانی و ... اشاره کرد.

خبرنگاران واصحاب رسانه برای حضور در این نشست خبری می توانند، ساعت 11 صبح زمان یاد شده به سالن کنفرانس (استاد امیرخانی) خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی مراجعه فرمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار